Verjetno ste že slišali pregovor: “Dokler ne razčistimo s preteklostjo, nas bo ta zasledovala.” Ta modrost še posebej velja pri negativnih čustvenih dogodkih, ki smo jih doživeli v preteklosti. Naše telo si namreč zapomni vse izkušnje, kar lahko močno vpliva na naše odnose v sedanjosti, zlasti v poslovnem okolju.

Ko nas nekdo razočara, smo pogosto že vnaprej pripravljeni na najslabše, kar lahko vodi do nezaželenih rezultatov. Tovrstni vzorci obnašanja niso vedno očitni; včasih so tako globoko zakoreninjeni, da se jih niti ne zavedamo. Pogosto izhajajo iz preteklih izkušenj ali celo izkušenj naših prednikov. Vplivajo na naše življenje, dokler ne prepoznamo in razrešimo teh vzorcev.

Reševanje teh težav ni enostavno, saj jih ne moremo rešiti zgolj z racionalnim razmišljanjem. Močna čustva, zapisana v telesu, zahtevajo globlje razumevanje in pristop. Čustva so energija v gibanju, in če jih blokiramo, se to lahko kaže v telesnih simptomih, kot so bolečine ali napetost.

Zakaj se zaposleni izogibajo konfliktom?

Zaposleni se pogosto izogibajo konfliktom iz več razlogov, ki so lahko povezani z osebnostjo, delovnim okoljem ali kulturo organizacije. Tukaj je nekaj ključnih razlogov:

  1. Strah pred negativnimi posledicami: Zaposleni se bojijo, da bi lahko konflikti privedli do negativnih posledic, kot so poslabšani odnosi, zmanjšanje podpore s strani sodelavcev ali nadrejenih, ali celo izguba delovnega mesta.
  2. Pomanjkanje samozavesti: Nekateri zaposleni morda nimajo dovolj samozavesti ali komunikacijskih veščin za soočanje s konflikti. Bojijo se, da ne bodo uspeli učinkovito izraziti svojega mnenja ali zaščititi svojih interesov.
  3. Kultura izogibanja konfliktom: Organizacijska kultura lahko spodbuja izogibanje konfliktom, bodisi neposredno (z nagrajevanjem skladnosti in harmonije) ali posredno (s sankcioniranjem tistih, ki izražajo nasprotna mnenja).
  4. Želja po ohranjanju miru: Nekateri zaposleni imajo močno željo po ohranjanju miru in harmonije v delovnem okolju. Raje bi se izognili konfliktom, da bi preprečili stresne situacije in ohranili dobro vzdušje.
  5. Pomanjkanje jasnih komunikacijskih kanalov: V organizacijah, kjer niso vzpostavljeni jasni in odprti komunikacijski kanali, se zaposleni lahko počutijo nelagodno pri izražanju nestrinjanja ali reševanju konfliktov.
  6. Pretekle slabe izkušnje: Če so zaposleni v preteklosti imeli slabe izkušnje s konflikti (npr. niso bili poslušani ali so bili kaznovani), se lahko bojijo ponovitve takšnih situacij.

Razumevanje teh razlogov je pomembno za vodje in organizacije, saj lahko omogoči ustvarjanje okolja, kjer se zaposleni počutijo varne in podprte pri izražanju svojih mnenj in reševanju nesoglasij na konstruktiven način.

Kako naprej?

Ne zamudite priložnosti za učinkovito razreševanje konfliktov. Najpreprostejše rešitve so pogosto pred našimi očmi, vendar jih zaradi preteklih izkušenj morda ne vidimo. Na drugi strani težavnega odnosa ali konflikta se skriva osvoboditev preteklosti in priložnost za nov začetek.

Vabim vas, da ne čakate na zgoraj navedene posledice, temveč ukrepate takoj.

Kaj boste spoznali na treningu?

  • Kako prepoznati vzorce iz preteklosti, ki vplivajo na vaše sedanje življenje.
  • Kako se soočiti z močnimi čustvi in jih predelati na zdrav način.
  • Kako z metodo 3D Re-live odstraniti stare spomine iz telesnega celičnega nivoja.

Več o vzrokih zakaj so odnosi vsak dan bolj naporni, si lahko preberete v brezplačnem E- vodniku.

Kliknite na spodnjo povezavo in si zagotovite svoj izvod še danes.

E-Vodnik: Učinek konflikta za podjetje – Vinkom.si

Ne dovolite, da preteklost kroji vašo sedanjost in prihodnost. Naredite korak naprej in se pridružite mojemu individualnemu treningu.

Veselim se vašega odziva in začetka vašega potovanja k mirnejšemu in bolj zdravemu življenju!

S prijaznimi pozdravi,

Florence

Pin It on Pinterest